manga_preview
Kapitola 14

Hlavní pokec


Hlavní pokec


"Hlavní pokec", neboli vlákno pro obecnou diskusi o čemkoliv z Naruta, co vás právě napadlo. Také slouží jako místo pro přesun off-topic příspěvků z jiných vláken sekce Hlavní pokec. Jestli jste ve změti vláken nenašli takové, ve kterém byste mohli diskutovat o tom co vás zajímá, napište to sem!

I pro toto vlákno platí pravidla sekce Hlavní pokec, která si můžete přečíst zde:
Zásady a Oznámení


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Po, 2017-07-24 18:06 | Ninja už: 1674 dní, Příspěvků: 773 | Autor je: Recepční v lázních

Administrátori , prekladatelia...uvažovali ste nad tým že by ste prekládali okrem anime aj hry ? Bolo by fajn keby ste do hier zapojili. RPGčeštiny potrebujú pomoc. Viac ako dva roky prekladajú dragon age inquisition. Bud si berú dovolenky alebo sú chorý alebo ich to prestane baviť a potom hľadajú náhrady...tak rád bych si už zahral túto hru ktorú som kupoval pred dvomi týždnami. Aj som skúsil s angličtinou ale nie je to ono. Predtým ked som hral prameny,probuzení alebo dvojku dragon age tak mi to nevadilo , bol som mladší. Ale s odstupom času potrebujem preklad. Táto hra nie je len o tom sekať hlava nehlava nepriateľov. Chcem si čítať dialógy a vyberať možnosť rozhodnutí a posúvať sa v príbehu. Fakt by bolo fajn keby ten preklad popohnali. Pomohol by im niekto z vás všetkých ?



Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Po, 2017-07-24 21:44 | Ninja už: 2235 dní, Příspěvků: 876 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Skusil.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Po, 2017-07-24 20:09 | Ninja už: 366 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Recepční v lázních

Jestli to překládají zadarmo, tak se ani nedivím, že to dělají už 2 roky a pořád to nemají. Takhle velký projekt už není vhodná práce pro fanoušky, co to udělají zadarmo. Na tohle je prostě vhodný si zaplatit profesionální překladatelský tým, ale EA očividně o češtinu moc v době prodeje nestála a tak to dopadlo, tak jak to dopadlo.

Troufnu si říct, že do budoucna to bude s češtinou ještě horší. Není to prostě jazyk, co by "stál" za to do něj překládat. A proto naučit se angličtinu je asi to nejmenší zlo.

PS: A já bych spíš čekal, že s odstupem času bude tvoje angličtina lepší a lepší a potom by si překlad do češtiny nebo slovenštiny ani nepotřeboval.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Út, 2017-07-25 02:14 | Ninja už: 2235 dní, Příspěvků: 876 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ehm, ta anglina v DAI je potrebna hlavne pre skilly, aby si mohol vediet, co ktory robi a aby si vedel kedy ktory pouzit. Len to pozadie a mytologiu sveta si bez eng az tak neuzijes.Inak ten preklad trva dlho hlavne koli technickym problemom.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Út, 2017-07-25 16:42 | Ninja už: 366 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Recepční v lázních

DA jsem nehrál. Takže si nedokážu představit, jak ty popisky ke spellům můžou vypadat. Dal by se ten text délkově označit jako podobný text, co je například u spellů nebo talentů ve World of Warcraft?

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Út, 2017-07-25 17:40 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

DA je v některejch aspektech wowku velmi podobný, nebo alespoň starýmu wowku v době talentovejch větví. Takže dal. Délkou rozhodně. Akorát DA je takový přehlednější Laughing out loud. Alespoň pro mě.

Problém je, že to co tady řekl můj blonďatej kolega je hloupost. Ty popisky jsou to nejmenší, spell stejně musíš zkusit a ... teď to přijde ... popisky ve hře ne vždy odpovídaj tomu, co kouzlo reálně dělá Laughing out loud. DAI je tim jaksi nechvalně proslulý.

Navíc čísla jsou univerzální, takže člověk u talentů odvodí "jméno spellu + 200%" asi bude zvedat damage...

Myslim, že bojovou část hry člověk v pohodě dá i se slovníkem v ruce a nulovou znalostí, ona ta hra navíc neni těžká. Zato je silně příběhově orientovaná a hráč se musí účastnit dialogů a dělat rozhodnutí.

Neni nad to si bez znalosti angličtiny naštvat/vyhodit najmutý postavy, páchat věci, který člověk páchat nechce, nebo si omylem začít romanci.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Út, 2017-07-25 19:45 | Ninja už: 2235 dní, Příspěvků: 876 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ved symbol pred vetou naznacuje kam ta veta vlastne smeruje... Takze vies kam ten rozhovor vlastne speje.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Út, 2017-07-25 20:03 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

Ne, nevíš, když nevíš, o čem se mluví Laughing out loud. Pravda, od druhýho dílu se romance označujou srdíčkem, takže šance že uvidíš něco co ti vypálí oči je malá... ale na tom zbytku trvám. Hezký, že má dialogová možnost smutný očičko, ale proč? Korunka? Knížečka? Divný červený cosi? Co mi to řekne o mojí odpovědi?

No, předpokládejme že nemluvís se společníkama, neděláš soudy, v příběhovejch částech mačkáš jedničku a questy jsou označený na mapě... hádám, že s tim jde nějak přežít a dohrát to, no.

(Nemluvě o některejch misích (ples, kchm kchm), kde se víc kecá než cokoliv jinýho. Myslim, že ta hra je pro lidi co neuměj jazyk dost nevhodná, zvlášť když tu máme ono zmiňovaný WoWko.)

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, St, 2017-07-26 00:53 | Ninja už: 366 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Recepční v lázních

No tak World of Warcraft je podle mě textově daleko rozsáhlejší než DA. Záleží jak to člověk hraje. Pokud si nečte questy a kašle na jakýkoliv příběh a jenom dělá quest za questem, tak jediná angličtina co bude řešit, bude ta u popisku questu, co má udělat. Potom logicky anglicky nepotřebuješ moc umět.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2017-07-26 02:09 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

Způsob jakym to hraju já angličtinu příliš nepotřebuje Laughing out loud. Prostě kdybych neuměla ani žbleptnout, tak budu raději hrát wowko... ne, já budu raději hrát wowko tak jako tak.

Ale máš samozřejmě pravdu, wowko je extrémně rozsáhlý, tuny a tuny textu. Zajímalo by mě, kolik procent lidí to skutečně čte. Ovšem hráč tam nemá žádnou možnost volby, nemůže na nic odpovídat, je to pasivní "přečtu a akceptuju".

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, St, 2017-07-26 14:51 | Ninja už: 366 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Recepční v lázních

Tak World of Wacraft neměl nikdy být hrou typu DA nebo Skyrim.

Počkejte si na Kingdom Come: Deliverance. V tom vidím obrovský potenciál. Možná to předčí i úspěch Mafia 1.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2017-07-26 19:55 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

A já jsem za to vděčná, Skyrim byl zrůdnost. Takový věci já nehraju.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, St, 2017-07-26 20:18 | Ninja už: 2235 dní, Příspěvků: 876 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Čo je na tej hre tak strašné?Herný klenot to teda nebol, ale hrať sa to dalo.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Čt, 2017-07-27 01:05 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

Ok, hádám, že jsou horší hry, ale já to hrát nedokázala. Nebylo to pro mě překvapení, Morrowind mi taky nesedl.Tak nějak celkově jsem na tý hře neviděla nic pozitivního. + v boji opravdu špatně snášim dokončovačky a přepínání kamery. Je to dezorientující a zbytečný. Zapíchla jsem to relativně brzy po tutorialu.

Oh, jej, navíc je tam ta věc... víte, jak jde z mrtvýho těla sebrat VŠECHNO co má dotyčnej na sobě... Já musim lootovat. Musim, prostě MUSIM vzít z těla všechno co na něm je. Už v půlce tutorialu jsem byla kriticky přetížená.

Nebudu tu dělat výčet chyb, bylo toho víc, prostě to považuju za špatnou hru.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Čt, 2017-07-27 20:27 | Ninja už: 366 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Recepční v lázních

Je to jako v reálu, tady taky nemůžeš sebrat a tahat všechno s sebou Laughing out loud

Jinak ty hraješ WoW? To by si mohl/a něco vědět o tom Tokenu. Zajímalo by mě kolik stojí goldů a jak dlouho je trvá nafarmit.

Jo a ještě taková malá otázečka. Hádám, že když si někdo koupí WoW, tak se váže na Battle.net account, takže i když by na jednom PC chtělo hrát víc lidí, tak asi smolíček co? (Za předpokladu, že nebudou všichni hrát na 1 účtu).

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Čt, 2017-07-27 21:45 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

Ano, nemůžeš, ale 99% her to tak nemá a já jsem zvyklá Laughing out loud. V reálu by mě nikdy nenapadlo slíkat něco co jsem rozsekala mečem. Taky nevěřim, že by to nějaký oblečení přežilo v použitelnym stavu. Třeba Gothic to má tak, že sebereš všechno krom zbrojí a obyčejný oblečení neni považovaný za předmět. Mnohem lepší. Logičtější a navíc Gothic má bezedný inventáře Sticking out tongue.

Já začala hrát ve svejch studentskejch letech na freečku, po osmi letech to padlo, nemám tušení, jak to má ofik. Můj zájem o WoWko končí Cata, to je ještě poslední, co jsem ochotná vzít. Cokoliv za neznám.

O jakym tokenu se to bavíme Laughing out loud.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Čt, 2017-07-27 23:19 | Ninja už: 366 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Recepční v lázních

Tak to já jsem skončil na Wotlk (drahy.com)

Někdy v roce 2016 (možná i dříve) Blizzard zavedl Token. Hráč si ho koupí za reálný peníze a potom ve hře může prodat v aukci za in-game měnu. Druhý hráč ten Token zaplatí za in-game měnu a potom ten Token vymění za měsíc herního času.

Reálně to má tedy ten přínos, že se dá hrát na ofíku zadarmo. A mě by zajímalo, kde se ta cena v goldech pohybuje a jak dlouho trvá ten určitý počet goldů nafarmit. Možná by totiž stálo za to obětovat 50€ a hrát na ofíku.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Pá, 2017-07-28 02:10 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

Jo tohle myslíš. No jo. Znala jsem kdysi dávno na WotLK holku, co za to hrála. Dali Cata a jí se nelíbilo, co jí to udělalo s hunterem Laughing out loud, tak utekla na freečko. Nemám tušení, co to stojí, nešla bych na ofik ani zadarmo. Ani mě se nelíbilo, co mi udělali s hunterem. A s paladinem. A s DKčkem.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Pá, 2017-07-28 14:43 | Ninja už: 366 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Recepční v lázních

Na ofík ani zadarmo? Ale no tak...

Změny proběhly na všech classách, něco přibylo něco zmizelo atd... Někoho to mohlo odradit, ale další miliony lidí přišli a to je pro Blizzard to hlavní.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Po, 2017-07-24 21:39 | Ninja už: 1674 dní, Příspěvků: 773 | Autor je: Recepční v lázních

To bude tým že sa angličtinu neučím. Pri pozeraní anime spíš sa nevedomky učím japonsky ale je to ťažký jazyk. V škole som sa učil nemecky. Paradoxne som bol jeden z najlepších v nemčine na základnej a prakticky aj na strednej. No učiteľka Fančovičová na strednej stála za prd a nic nás nenaučila (ona bola tretia nemčinárka na strednej čo som mal)a ja som sa doma neučíval , vždy len v škole všetky predmety , málokedy doma. Fančovičová bola taká....chcela nám dobre , snažila sa dosť ale nevedela učiť , nebola prísna....pri písomkách nám radila počas troch školských rokov a aj inak. Bol som rád že som dal maturitu za tri. Laughing out loud
Proste neviem či nejsem na jazyky alebo len lenivý sa ho učiť či oboje. Laughing out loud Tojť vše.



Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2017-07-24 22:00 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

Nějak nevim o nikom, kdo by se díky škole naučil použitelně anglicky Laughing out loud. Hry a seriály jsou docela dobrý na učení. Je fakt, že v DA člověk musí už docela umět, no.

(Každopádně kdyby si někdo, kdokoliv kdo jde kolem, chtěl pokecat o DA, tak jsem k dispozici Laughing out loud.)

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Út, 2017-07-25 01:35 | Ninja už: 366 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Recepční v lázních

Tak samozřejmě pokud angličtině někdo věnuje jenom 45 minut x3 školní hodiny týdně ve škole, tak je to prostě bída. Ale naštěstí se dá učit i zábavně (hry, anime, manga, seriály, filmy, twitch, youtube atd. atd.)

Největší problém je asi slovní zásoba a protože se tyhle RPG hry nedají často během dialogů pozastavit, aby si člověk případně přeložil slova co nezná, tak to dost může kazit požitek z hry.

PS. Možná sledujete Boruta, tak co se na něj koukat v angličtině a trénovat jazyk?

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Út, 2017-07-25 02:36 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

Dá se učit zábavně, možná už to dneska v některejch školách věděj. Já získala ve škole k angličtině velmi silnej odpor, trvalo mi dlouho ho překonat.

Slovní zásoba může bejt problém, protože hry maj hoodně jiný slova než se člověk učí ve škole. Ovoce, zaměstnání a takový věci se prostě ve středověkym fantasy moc nehoděj Laughing out loud. Ale co, hra má titulky, load, a v nouzi se dá nějakej ten dialog vyfotit.

Člověk navíc často pochopí, co který slovo znamená. Když jsem začínala s angličtinou, dohledávat chybějící slova bylo rušivý a při čtení to vytrhávalo z příběhu... takže jsem prostě četla dál.

Obrázek uživatele Kurtalos Ravencrest
Vložil Kurtalos Ravencrest, Út, 2017-07-25 00:36 | Ninja už: 2818 dní, Příspěvků: 1063 | Autor je: Konohamarova chůva

hmmm 2345 dní už hmmmm






Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Út, 2017-07-25 01:11 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

(pravý tlačítko, blokovat obrázek)

Říkal někdo něco?

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2017-07-24 18:56 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

Překládání DA je svatokrádež, ale stejně, vítej v klubu hráčů. Zrovna ve volnejch chvílích hraju Origins za trpaslici Laughing out loud. Osobně to hraju hlavně kvůli boji, protože příběh je na mě moc depresivní, ale stejně jsem si sjela začátky za všechny rasy Smiling. Zvědavost je potvora.

Každopádně DA je docel kolos, chápu, že to maj problém přeložit Laughing out loud. (Ale mezi náma, za dva roky se člověk naučí zatraceně dobře anglicky a pak už překlad nepotřebuje, ne? Neni důvod čekat Laughing out loud.)

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Po, 2017-07-24 21:50 | Ninja už: 2235 dní, Příspěvků: 876 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Taktiež som to prednedávnom rozohral.Teraz idem za
templára s obojručkou.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Po, 2017-07-24 21:31 | Ninja už: 1674 dní, Příspěvků: 773 | Autor je: Recepční v lázních

Ooh ja nejsem nováček vo svete videohier Laughing out loud Ale aj teba vítam. Smiling Ja tiež som si prešiel všetky začiatky postáv pramenov. Samotnú hru som prešiel asi 5 či 6 krát a awakening trikrát , dvojku som prešiel dvakrát. Samozrejme ked som zistil že je preklad tak bud mi ho nainštaloval niekto iný alebo som ho nainštaloval o niečo neskorej ja sám. Osobne mňa dragon age víc baví než zaklínač. Škoda že v Zaklínačovi 2 (trojku nemám)není český dabing aj ked ten poľský nie je špatný ale sú tam aj české titulky...no hlášky z jedničky nemali chybu. "Co chceš privandrovalče ? Tady se bojuje o peníze. Prachy máš ? Natrhnu ti p***l a ješte na tom vydelám!" Laughing out loud Laughing out loud



Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2017-07-24 21:50 | Ninja už: 1970 dní, Příspěvků: 831 | Autor je: Recepční v lázních

Já netvrdim ze seš Laughing out loud. Jen vidim jinýho DA hráče, tak zdravim Laughing out loud. Zaklínače jsem nehrála, nevidim důvod.

Obrázek uživatele Kurtalos Ravencrest
Vložil Kurtalos Ravencrest, Út, 2017-07-25 00:32 | Ninja už: 2818 dní, Příspěvků: 1063 | Autor je: Konohamarova chůva

DA > Zaklínač

Muhahaha

hmmm 2345 dní už hmmmm