manga_preview
Tlumočení B 17

Koutek bojových umění

Sem můžete psát všechny vaše postřehy, zajímavosti a jiné věci, které se týkají bojových umění. Také můžete posílat zajímavé videa vašeho i jiného bojového umění. Pokud se chystáte začít s nějakým bojovým uměním, tak se nestyďte a zeptejte se.
Nechci tady vidět spam, nebo různé handrkování o tom, že je vaše BU nejlepší, to si dělejte někde jinde.

Já se osobně učím Aikido (dva roky) a jsem s ním naprosto spokojen. Časem se hodlám věnovat dalším dvěma bojovým uměním (pokud se zadaří). Byl bych taky rád, kdyby sem lidé uvedli i to, jaké BU cvičí a jak dlouho.
Co se týče správy tohoto tématu a rad všeobecně, tak dle mého uvážení je pro vás nejlepší obracet se s otázkami na mě, nebo na Liefa. Nechci tím říct, že ostatní o tom nic neví, ale u nás máte jistotu. Takže bych to podělil tak, že co se týče, čínských BU obracejte se s nimi na Liefa a co se japonských týče tak můžete na mě. A dělejte to pomocí soukromých zpráv, po případě se podívejte do tématu dále, ale nezahlcujte to tu stejnými otázkami pořád dokola.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kiba_Inuzuka
Vložil Kiba_Inuzuka, Po, 2016-01-04 21:03 | Ninja už: 1877 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Pěstitel rýže

Již druhým rokem studuji japonské bojové umění Bujinkan.
Bujinkan je jednotný název pro ninjutsu(umění ninjů) a bujutsu(umění samuraiů).
Doporučuji všem bez ohledu na věk či fyzickou zdatnost, BUJINKAN DOJO najdete v každém větším městě i v těch menších, stačí hledat. Smiling

( fb stránka našeho dojo: https://www.facebook.com/bujinkanchomutov )

Obrázek uživatele Emiel254
Vložil Emiel254, St, 2016-01-06 01:13 | Ninja už: 1132 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Pěstitel rýže

Vydrž u toho. Je to zábava. Věnuju se Bujinkanu střídavě od 2007 Eye-wink

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Út, 2015-09-15 23:35 | Ninja už: 844 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Já chodím na už docela známé Wing Tsun, což je velice uznávané odvětví Kung-Fu. Chodím na to už 5. rok momentálně a je to super. Našim principem však není BU jako je třeba Karate nebo klasické Kung-Fu, ale naše EWTO (Europe Wing Tsun Organization) se zabývá spíše sebeobranou. Je to velice dobré i pro lidi, kteří třeba nejsou nějak extra fyzicky zdatní (časté oběti šikany), protože to používá dost rychlé a zákeřné útoky (proto nemáme ani soutěže, protože WT používá převážně zakázané údery jako třeba vpichy do očí, seky do krku, atd ...[zákeřné útoky jsou na ulici ty nejúčinnější]). Pokud v komentářích bude nějaká otázka, tak se ji pokusím zodpovědět (budu-li tu) Smiling .

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, St, 2015-09-16 16:16 | Ninja už: 1742 dní, Příspěvků: 865 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Zákerné útoky sú fajn pokiaľ nepoužiješ zbabelé útoky do očí a rozkroku. Ja som chodil na aikido a nič moc teda. Bojové umenie zamerané na obranu a spíš pre ženy.





Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2015-09-21 04:00 | Ninja už: 2038 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Recepční v lázních

Zajímalo by mě, jak vypadá bojový umění pro ženy. Používaj se při tom prsa? Nebo další části specificky ženský anatomie?

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Út, 2015-09-22 13:47 | Ninja už: 844 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Ne. Jak už jsem psal, tak Wing Chun vymyslela žena což je důsledek toho, že se nevyužívá moc síla, ale rychlé, ladné a občas celkem dost zákeřné údery, protiútoky a páky. A tak je to myslím i u některých dalších.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2015-09-23 06:48 | Ninja už: 2038 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Recepční v lázních

Ale jistě. To znamená, že to může využít každej Smiling. Takže je to pro každýho Smiling. (Neni nutný vysvětlení, můj příspěvek byl zrození čistýho sarkasmu.)

"Neni k tomu potřeba hrubá fyzická síla=je to pro ženský" je pro mě trošku zvláštní logika... Jasně, věci, který vyžadujou hodně fyzický síly budou pro ženy míň vhodný, ale naopak to neplatí.

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, So, 2015-09-19 23:30 | Ninja už: 844 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Pokud jde o přežití na ulici a bráníte sebe či kohokoliv jiného, tak i ty "zbabělé útoky" nejsou od věci pokud vám mohou zachránit život. Třeba když do vás jde někdo na ulici s nožem, tak ho jen tak neplácnete po obličeji, ale je třeba ho prostě odrovnat (jakkoliv). Samozřejmě, že pokud jde o souboj jako takový (třeba vás někdo vyzve, nebo něco podobného), tak se těchto útoků můžeme zdržet To, že sebeobrana je spíše pro ženy není pravda Smiling Akorát je rozdíl v tom, co se bez sebeobrany může stát (nebudu konkrétizovat). Hlavně v dnešní době se to hodí všem ... člověk nikdy neví, koho potká. Ale je pravda, že styl Wing Chun vymyslela žena ... to je důvod toho, že se nepoužívá moc ta síla, ale spíš ty velice rychlé útoky na slabiny (žebra, ledviny, krk, oči, genitálie, ...) ... velký důvod efektivity. Aikido jsem trénoval 2 roky, ale moc mě to nezaujalo Smiling

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Po, 2015-09-21 04:03 | Ninja už: 2038 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Recepční v lázních

Správně, správně. "Zbabělý" útoky jsou praktický a můžou člověku zachránit život, zdraví nebo třeba vejplatu.

A nebudeme předstírat, že chlapa nemůže přepadnout nikdo fyzicky silnější Laughing out loud.

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Út, 2015-09-22 13:51 | Ninja už: 844 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Ať už je fyzicky zdatnější nebo ne, tak mu to nemusí být nic platné Smiling Wing Chun dokáže pracovat s útočníkovou silou tak, že ho to může dost znevýhodnit v boji. Ve Wing Chunu platí něco jako "člověk jako voda" ... to znamená, že ať dělá útočník co chce, tak nás nevyvrátí z rovnováhy, ale pouze sobě škodí (pasivní reakce).

Obrázek uživatele KekkeiGenkai
Vložil KekkeiGenkai, St, 2015-09-23 14:30 | Ninja už: 2117 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

No znie to pekne, ale realita je úplne iná. Proti profi boxerovi, thai boxerovi, mma zápasníkovi by si na ulici nezmohol s týmto absolútne nič. Teraz sa nebavím o nejakom napadnutí, ale o "dohodnutej" bitke na ulici (teda že obaja zaujmete postoj a ste pripravený na bitku). Proti obyčajnému človeku by možno nejaký zákerný úder pomohol, lebo obyčajný človek nevie pracovať so vzdialenosťou a nemá také oko, ale aj obyčajný keby sa zahnal, tak ver že by si sa asi neuhol. Týmto toto bojové umenie nechcem nejako zhadzovať, je to určite parádne, len že bojové umenia moc na ulicu nie sú. Jedine plus je, že si otuženejší (aj keď toto je diskutabilné, lebo pri bitke je väčšinou taký adrenalín, že cit bolesti máš niekde úplne inde) a ako také základy udierania alebo kopania máš.

Kekkei Genkai - je to pokrvná vlastnosť, ktorá sa dedí z generácie na generáciu
Reality show, ktorá ma v živote posunula o dosť ďalej = Thai Fight Kard Chuek! https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/946616_657028774323917_580447631_n.jpg

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Pá, 2015-09-25 20:01 | Ninja už: 844 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Toto bojové umění ale neučí vyhrávat v souboji, ale přežít. A co se týče dohodnutého zápasu, tak to není o stylu, ale o člověku. Takže to hned neznamená, že profi boxer čí thai boxer by profi WTčkáře mohl porazit a zas naopak.

Obrázek uživatele KekkeiGenkai
Vložil KekkeiGenkai, Pá, 2015-09-25 22:20 | Ninja už: 2117 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

Áno to je pravda. Ale kedy je WTckar profi? My máme skúsenosti z ringu, čo je omnoho ďalej ako skúsenosti z treningov a seminárov. Profi WTckar teda nieje.

Kekkei Genkai - je to pokrvná vlastnosť, ktorá sa dedí z generácie na generáciu
Reality show, ktorá ma v živote posunula o dosť ďalej = Thai Fight Kard Chuek! https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/946616_657028774323917_580447631_n.jpg

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Čt, 2015-10-01 23:06 | Ninja už: 844 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Wing Chun do ringu nesmí díky tomu zákeřnému bojovému stylu. Přiklánějí se k tomu i ostatní profi bojovníci. My ani nějak neposuzujeme kdo je "profi" a kdo ne (pokud nepočítám stupně) ... hlavně, že člověk dokáže ubránit sebe či své blízké.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2015-09-26 01:52 | Ninja už: 2038 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Recepční v lázních

Ale jistě, zkušenost z reálnýho boje prostě vyhrává. Nikdo neříká, že se naučíš sebeobranu tak, že budeš pomalu nacvičovat pohyby proti stojícímu figurantovi a pak odjedeš ze semináře a už nebudeš trénovat. Ale to platí o jakýkoliv bojový technice.

Obrázek uživatele Emiel254
Vložil Emiel254, So, 2015-09-26 06:45 | Ninja už: 1132 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Pěstitel rýže

Koukám, že tu začíná věčné téma BU vs BS Laughing out loud
Dle mého názoru: Je jedno, co trénujete. Ve stresové situaci v boji budete rádi, kdyyž ho budete moct třeba přetáhnout kovovou trubkou. Na stylu, co se trenuje nezáleží, ale na tom, kdo ho provozuje.
V dnešní době se stejně mnohem více využije střelná zbraň. (Kdo mi bude tvrdit, že se proti pistoli umí bránit, chci ukázku Smiling Ono je něco trenovat s maketou a něco proti reálné zbrani. )

K tomu WT: Já proti tomuhle stylu nic nemám, osobně s ním nemám zkušenosti, ale hezky se na to dívá.

Obrázek uživatele Lerigan
Vložil Lerigan, Čt, 2015-10-01 23:21 | Ninja už: 844 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Troufnu si říci, že s Wing Chunem se tu setkal už každý. Jeho největší představitel byl v minulém století Yip Man (film Ip Man) a jeho student Bruce Lee Smiling a toho zná každá, řekl bych Smiling Bruce Lee byl ten, kdo Wing Chun proslavil nejvíce a přinesl ho do Ameriky. Po tom si z Wing Chunu a dalších bojových umění (hlavně teda Wing Chun) odvodil vlastní bojové umění Jeet Kune Do. Smiling

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2015-09-26 06:59 | Ninja už: 2038 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Recepční v lázních

Jop, když vidim úchyláka pět metrů přede mnou, můžuho střelit, pokud tu zbraň stihnu vytáhnout a strefit ho.

Nejsem z těch, co stále nosej při sobě kovovou trubku. Ruce a nohy mám ale 100% času už od narození a doufám, že s nima jednoho dne i zemřu.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Ne, 2015-02-15 09:44 | Ninja už: 2303 dní, Příspěvků: 901 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

.

Obrázek uživatele _Kin.Tsuchi
Vložil _Kin.Tsuchi, So, 2015-02-14 18:23 | Ninja už: 986 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Trenujem karate styl Goju kai 6 krat tyzdenne a som spokojna. Opasok neodraza to, aky si dobry, ale to, co si sa naucil. Paskovacie poriadky sa odlisuju podla stylu a podla klubu. Je to tak, ze jeden klub ma na paskovani tazsie veci nez druhy, a v tom pripade nemozete porovnavat cvicencov s rovnakym opaskom z dvoch rozdielnych klubov, pretoze v kazdom klube maju ine naroky. Zial v niektorých kluboch staci, ak ocko trosku zasponzoruje klub a opastek je zadarmo, ale podobne veci su vo vsetkych sportoch a s tym pravdepodobne nic nenarobime.

Karate + Hudba + Priatelia + Knihy + Naruto + Dobré jedlo = < 3
https://www.youtube.com/watch?v=h_Zsgh1TgOI Rafael Aghayev

Obrázek uživatele Emiel254
Vložil Emiel254, Čt, 2015-03-05 19:38 | Ninja už: 1132 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Pěstitel rýže

Podle mě je páskování zbytečnost a jen si na nich občas pár lidí honí ego Smiling Já osobně vždycky pásky bojkotoval a odmítal chodit na "zkoušky" kde se stejně jen předvádí nabiflované sekvence technik, tedy technická dovednost. Nikoli schopnost aplikace daných dovedností. Smiling

Obrázek uživatele NeznamyNinja
Vložil NeznamyNinja, Ne, 2015-01-18 20:42 | Ninja už: 2509 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

pokud má někdo z Pardubic a okolí zájem, probíhá nábor:

Obrázek uživatele foobar010@azet.sk
Vložil foobar010@azet.sk, Út, 2014-05-13 23:01 | Ninja už: 1258 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Viem ze je to trochu offtopic ale nevie niekdo prečo mam namiesto mena Emailovu adresu lol ?

Obrázek uživatele KekkeiGenkai
Vložil KekkeiGenkai, Čt, 2014-05-15 16:55 | Ninja už: 2117 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

no asi si nevidel moju otazku na tvoj koment dole... Kolko mas zapasov? Thajsky box uved samostatne. Dakujem

Kekkei Genkai - je to pokrvná vlastnosť, ktorá sa dedí z generácie na generáciu
Reality show, ktorá ma v živote posunula o dosť ďalej = Thai Fight Kard Chuek! https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/946616_657028774323917_580447631_n.jpg

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Čt, 2014-06-05 17:46 | Ninja už: 1742 dní, Příspěvků: 865 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

asi je to s**č takže neodpoví





Obrázek uživatele Ina_Setu_Li
Vložil Ina_Setu_Li, Po, 2014-05-12 18:35 | Ninja už: 1347 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak jsem sem zavítala a koukám, že tu je pár odkazů na karate Shotokan. Připomnělo mi to staré časy, kdy jsem tam chodila.

Naruta znám od roku 2006 - děkuji Masashi Kishimoto Smiling
---------------------------------------------------------------------------
pseudonym - InaSe (Ina Setu Li Skywalker Black)
pseudonym pro "Konohu" - Ina Setu Li
přezdívka - Loki Ja to nebyl
---------------------------------------------------------------------------
by InaSe hihihi

Obrázek uživatele DeNrEs
Vložil DeNrEs, Po, 2014-04-28 13:48 | Ninja už: 2455 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

Myslíte že ked sa chcem prihlásiť na mma tak potrebujem znalosťi z nejakého bojového umenia alebo možem prihlásiť aj ked som totálne drevo ? Smiling + čo možem očakávať na prvých tréningoch
dík za odpovede Smiling

1346 dní na konohe lel

Obrázek uživatele crash xxx
Vložil crash xxx, St, 2014-06-04 20:06 | Ninja už: 2579 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

No to podhle klubu,nejlepsi se zeptat pedem.A domluvit se s trenerem.

Obrázek uživatele foobar010@azet.sk
Vložil foobar010@azet.sk, Út, 2014-05-13 22:51 | Ninja už: 1258 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

MMA je tvrdy šport, vačšinou tam ale učia Muay Thai (thajsky box) a potom na zemy bojove umenia ako BJJ (Brazilian Jiu Jitsu) Nepotrebuješ znalosti žiadneho bojoveho umenia ale neočakavaj že ta tam nejake bojove umenie naučia poriadne, treningy su tvrde dost takže bit tebout predtim nez tam ides skus behat každy den alebo každy druhy aspon mesiaci nač to nevydržis nejake tie kliky ak maš hrazdu zdvihy.

Obrázek uživatele Yukari.
Vložil Yukari., Čt, 2014-05-22 16:22 | Ninja už: 2033 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Určitě počítej s něčím podobným jako je combat fitness (hodně náročné budování fyzičky), kde budeš muset pořádně makat. Navíc by jsi měl být už předem připravený, že to není jemný sport, takže to může občas i pěkně bolet. Ze začátku asi žádnou speciální výbavu nepotřebuješ, ale později si ji pak budeš muset pořídit.
Je to můj názor na věc a u jednotlivých klubů se to může lišit. Takže je nejlepší si vybrat určitý klub mma a zjistit si informace přímo od nich Eye-wink