manga_preview
Tlumočení B 17

Nanatsu no Taizai

The Seven Deadly Sins - 七つの大罪

-Nakaba Suzuki-

Žánr - Akce, Dobrodružný, Fantasy, Komedie



Sedm smrtelných hříchů (Nanatsu no taizai), skupina legendárních rytířů, která chtěla způsobit převrat v království Liones, ale byla zničena Svatými Rytíři, alespoň to se říká. Nicméně pověsti o tom, že jsou naživu kolují dál.
Před deseti lety, Svatí Rytíři začali stání převrat, zajali krále a stali se tyranskými vůdci království.
Elizabeth Liones, nejmladší princezna, se vydává na cestu aby Hříchy našla a s jejich pomocí získala království zpět.

Anime mělo parádní spád, žádný zbytečný natahování, zdržování a tím pokrilo asi 90 kapitol mangy, což je momentálně víc jak půlka. Animace byla kvalitní, takže za mě velmi povedené anime. S2 je naplánovaná na rok 2016.

Pár slov:
Nanatsu má parádní děj, autor ví co chce a podle toho to vypadá, žádné zbytečné zdržování, humor střídá akci i pár vážných scén se najde. Žádná z postav není plochá a má svůj příběh. Pokud hledáte fantasy mangu tak už nehledejte, protože nic lepšího momentálně nenajdete.



-Sedm smrtelných hříchů


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele matejkubis
Vložil matejkubis, St, 2017-03-15 22:38 | Ninja už: 3599 dní, Příspěvků: 535 | Autor je: Prostý občan

ved diskutujeme ... a nemyslel som to ofenzivne... ale napriklad tu ti mozem oponovat .. čim to bolo dobre ? ten suboj ?

Obrázek uživatele shino2412
Vložil shino2412, Čt, 2017-03-16 01:53 | Ninja už: 2987 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Pěstitel rýže

oki ale rátam len od kapitoly sariel a tamriel vs comandmenty...to pred tým nebralo nejak extra ani mňa ...videli sme prikázania v polohe, že idú do boja s rešpektom pred protivníkom, proste all out s postupnou gradáciou od začiatku, nie ako k tomu pristupovali v súčasnosti, kde prehrali zväčša preto, že podcenili súpera alebo proste Escanor...narozdiel od Bleachu napr. vidíme, že autor využíva strany lepšie a z jednotlivých kapitol máme viac...tiež oceňujem mierne gore scény...páči sa mi tiež, že nám ukázal v lepšom svetle dovtedy nevýrazného Monspieta, ale aj pripomenul skvelého Garana...a že to nemalo nejaký extra nápad?...aspoň to bola na rozdiel od súčasného mainstreamu poctivá bitkovačka, ktorá neskončila one-hitom...sry ale posledný lepší súboj ak nepočítam webtoony, som videl v Bocu no Hero, konkrétne najnovší Bakugou vs Midorya...

Obrázek uživatele matejkubis
Vložil matejkubis, Čt, 2017-03-16 23:02 | Ninja už: 3599 dní, Příspěvků: 535 | Autor je: Prostý občan

ale prečo by sme nemali tam davat aj webtoon...alebo webcomic
porovnavaj aktual fight... ktory som napisal ze bol na nič
a si vytiahol sem bleach.. .tak to ja mozem z neho vytiahnut ichigo vs grimmjow a maš šach mat

Obrázek uživatele shino2412
Vložil shino2412, Čt, 2017-03-16 23:20 | Ninja už: 2987 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Pěstitel rýže

neporovnával som s Bleachom, len som napísal prečo sa mi to páčilo...a ten Bleach som spomenul len ako príklad nevyužitého miesta v mange...nie vždy, ale veľakrát...ak ťa to zmiatlo tak prepáč...a webtoon nemôžem porovnávať, lebo tam majú autori jednak voľnejšiu ruku a jednak je jedna kapitola ako 5 tu...všetci vieme, že taký ToG je niekde inde, ako skoro celá japonská tvorba

Obrázek uživatele matejkubis
Vložil matejkubis, Čt, 2017-03-16 23:35 | Ninja už: 3599 dní, Příspěvků: 535 | Autor je: Prostý občan

určite je tog lepši Laughing out loud ako cela japonska to mozme povedať rovno Laughing out loud
ano mas pravdu ze tam maju volnejšiu ruku.. ale zase to mna ako čitatela nezaujima nie ? mna zaujima ako to vypada...
mne sa v poslednej dobe cele smerovanie mang nepači.. malo kedy ma uz niečo zaujme... ale som kriticky aj voči dielam ktore som mal velmi rad.. aj noblesse ma s**e v poslednom čase a nepači sa mi kam to smeruje Bad

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, St, 2017-03-15 23:18 | Ninja už: 2436 dní, Příspěvků: 1777 | Autor je: Prostý občan

Taky jsem na nem teda nevidel nic prevratnyho... abych si rekl, to chci videt zanimovany... typicky bum bum, zadna extra choreografie nebo nejakej zajimavej napad.

Weaklings can't choose their way of death "TRAFALGAR LAW"

Obrázek uživatele matejkubis
Vložil matejkubis, Po, 2017-03-13 22:33 | Ninja už: 3599 dní, Příspěvků: 535 | Autor je: Prostý občan

no nič Laughing out loud nanatsu tymto arcom pre mna klesol este aj pod bleach ...

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, Út, 2017-03-14 10:44 | Ninja už: 1564 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Neskutečně si ***** do huby víš o tom Laughing out loud, ještě ani ne dva měsíce zpátky si tu psal, jak kvalitou je to niekde inde Laughing out loud než Bleach a jeden flashback ti stačí, aby to kleslo pod Bleach (který se narozdíl od čehokoliv v Narutovi a Bleachi dá stále vysvětlit, stačí si počkat Eye-wink). Prostě fascinující, co všechno lidem stačí, aby otočili o 360°

Obrázek uživatele matejkubis
Vložil matejkubis, Út, 2017-03-14 22:39 | Ninja už: 3599 dní, Příspěvků: 535 | Autor je: Prostý občan

nie len ty mas problem s porozumenim toho čo som napisal Smiling
napisal som ze tymto arcom
ano ked som pisal ze nanatsu je niekde inde tento arc este nebol
takze si za tym stojim...

Obrázek uživatele shino2412
Vložil shino2412, Út, 2017-03-14 11:56 | Ninja už: 2987 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Pěstitel rýže

otočil len o 180 stupňov Laughing out loud ...ale súhlasím s tebou, mne sa dokonca ten flashback páči, až na hlavných protagonistov, konkrétne Diane in Dolor...strašne ma irituje tá postava...ale inak súboje, nové charaktery, vyobrazenie anjelov...zatiaľ som spokojný...a k Brookovi podomnou - Magiho flashback, bolo to najhoršie, čo tá manga ponúkla, ark potom a súčasné dianie je presne ten starý dobrý Magi, ktorého poznáme...flashback je len nutné zlo

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Út, 2017-03-14 00:25 | Ninja už: 2436 dní, Příspěvků: 1777 | Autor je: Prostý občan

Jako ten flashback je strasne debilne pojatej... mam z toho stejnej pocit jako z magiho flashbacku, kterej mel leccos vysvetlit. Magiho jsem kvuli tomu pauznul a jeste jsem se k nemu nevratil, nanatsu nejspis dopadne stejne.

Weaklings can't choose their way of death "TRAFALGAR LAW"

Obrázek uživatele matejkubis
Vložil matejkubis, Út, 2017-03-14 22:44 | Ninja už: 3599 dní, Příspěvků: 535 | Autor je: Prostý občan

presne ako vravíš ... ja sice čitam dalej magiho ... ale tiez sa mi to nepači

Obrázek uživatele godlike
Vložil godlike, Út, 2017-03-14 00:10 | Ninja už: 3401 dní, Příspěvků: 587 | Autor je: Prostý občan

Nevidím důvod je to ale dost chaotické to je zas pravda

Obrázek uživatele godlike
Vložil godlike, Po, 2017-03-13 19:12 | Ninja už: 3401 dní, Příspěvků: 587 | Autor je: Prostý občan

210

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, Út, 2017-03-14 10:55 | Ninja už: 1564 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Ja si myslím, že nejsou Mrtví

Tady Monspiet zmiňuje, že kdyby se Denzel nechal posednout jedním ze čtyř archandělů, tak by se ten souboj vyvíjel úplně jinak. A vzhledem k tomu, že Deriere neodpověděla něco v tom stylu, že to by nemohl protože jsou dávno mrtví, tak předpokládám, že Čtyři Archandělé jsou stále naživu, ale buď zpátky na Nebesích nebo někde zapečetění. Laughing out loud

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, Po, 2017-03-13 10:49 | Ninja už: 1564 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan


OMFG Red Wedding twist Laughing out loud, Doufám, že tohle už není bullshit jak můj poslední příspěvek

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, So, 2017-03-11 18:30 | Ninja už: 1564 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

POZOR OPRAVDU OBROVSKÝ SPOILER OTVÍRAT JEN NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ

Obrázek uživatele matejkubis
Vložil matejkubis, So, 2017-03-11 22:47 | Ninja už: 3599 dní, Příspěvků: 535 | Autor je: Prostý občan

to si dal akurat tak total bullshit

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, Po, 2017-03-13 10:03 | Ninja už: 1564 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Vím on mi to jeden kámoš poslal na internetu jako spin-off k NNT (já to samozřejmě nekontroloval), ale nemá to s tím nic společného, ale využívá to podobně jako FMA princip smrtelných hříchů. A taky mne zmátlo jméno Beliáš, tak jsem myslel, že nám to poodhalí, jaká je hiearchie v Pekle a že se třeba dozvíme něco a Meliodasových rodičích a Merlininých rodičích. Holt, příště kontrolovat, než něco postovat dál Laughing out loud

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, Ne, 2017-03-05 01:34 | Ninja už: 1564 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

https://www.youtube.com/watch?v=g4sgaQdQBdc
Tak a je to v pi*i, konce už se nedočkáme matejkubis měl pravdu, ukončej to předčasně, protože autor natáhne bačkory Laughing out loud. Ne doufám, že se z toho Suzuki Nakaba dostane, ale je to přinejmenším znepokojivá informace.

Obrázek uživatele godlike
Vložil godlike, Ne, 2017-03-05 17:33 | Ninja už: 3401 dní, Příspěvků: 587 | Autor je: Prostý občan

Bude zdravej..to není jak autor Berserka Laughing out loud

Obrázek uživatele godlike
Vložil godlike, So, 2017-02-25 21:01 | Ninja už: 3401 dní, Příspěvků: 587 | Autor je: Prostý občan

Sice dobro vítězí ale tohle bude něco už aby byla další.Meliodas je krutopřísnej miluju tu jeho psycho osobnost

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, So, 2017-02-25 18:52 | Ninja už: 1564 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Já jsem si nechal několik kapitol náskok a musím říct tohle, že NNT pokud to nepohnojí, tak v mém osobním žebříčku shounenů se vyhoupne hned za FMA. Flashbacky jsou naprosto úžasné, dodaly dávno mrtvým postavám tolik hloubky a ještě navíc umožnily je vidět znovu v akci, speciálně Galan potěšil nejvíc. Též mne dostalo, jak je tahle válka nečernobílá a jak může člověk sympatizovat s oběma stranami. BTW: Všimli jste si, jak je Ruduciel nápadně podobný Guile? (doufám, v nějakou další reinkarnaci) Laughing out loud A
Těším se, že uvidíme pak další souboj Estarossy a Zeldrize s posledním neodhaleným archandělem
A jinak, kdo by si chtěl připomenout, zde jsou TOP 3 ESCANOR BADASS MOMENTY
https://www.youtube.com/watch?v=zDA-kyOZgqg&t=632s
https://www.youtube.com/watch?v=BpCiuT_Ha_c&t=49s
https://www.youtube.com/watch?v=k7jYPn-T3Rg&t=3s

Obrázek uživatele Valarath
Vložil Valarath, Po, 2017-02-27 00:20 | Ninja už: 2112 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

No souhlasím s tím, že Galan dobrej, ale ten zbytek nic moc. To, že démoni můžou víc zdémonizovat, je dobré, ale to že to použili jen tak, jako by se nechumelilo, mi přijde jako promarněný potenciál. Taky je škoda, že démoni mají najednou křídla na zádech.

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, Po, 2017-02-27 11:46 | Ninja už: 1564 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Oni to použili až ve chvíli, kdy je Ruduciel zahnal do rohu, takže tady nevidím problém. Promarněný potenciál to v žádném případě není, respektive poslouží to nějakému účelu. Pamatuješ si, jak Denzel Liones přivolal Nerobastu a Derier ho zabila jedním úderem. To by někdo mohl považovat za promarněný potenciál, protože tenhle souboj byl dost antiklimatický. Jenomže nám byla zmíněna Nerobasta, která se objevila ve flashbacích a byli zmíněni Montespietem čtyři archandělové, konkrétně zde http://mangafox.me/manga/nanatsu_no_taizai/vTBD/c187/14.html. Nemluvě tom, že bylo zmíněno i to povraždnění zajatců. No a podobně to je v tohhle pířípadě, protože za 1) Byli zmíněny potvory jménenm Indura, kterých se bojí i démoni, takže buď za a) v budoucnu Přikázáni přivolají právě tyhle potvory, aby zatopily Hříchům b) Derier s Montspietem tu zakázanou techniku použijí znovu. 2) Elizabeth se sama postavila dvoum Indurám a viděli jsme, že bývala mnohem silnější. Proč je to důležité? Merlin dávno řekla, že probuzení schopnosti Artuše a Elizabeth bude důležité a tím pádem Elizabeth nějakým způsobem získá svou starou sílu. To znamená, že nebude působit jako BULLSHIT až Liz projde power upem, protože už víme, že jenom získá zpět sílu, kterou už měla (podobně jako Meliodas). A tohle na autorovi miluji, že nic netahá z klobouku, ale všechno pečlivě hezky nejdřív nenápadně zmíní a pak to víc rozvede (Escanorovo představení v Side Story Vampires Of EDINBURGH a teprve po tom uvdení do hlavního příběhu). A krom toho nejenom Galan, ale Monspiet vypadá jako boss, takže já jsem spokojený, co se týče křídel, tak ty už měli démoni během obležení Liones http://mangafox.me/manga/nanatsu_no_taizai/vTBD/c185/9.html samozřejmě můžeme diskutovat o tom, proč je takhle nepoužívají pořád, ale jenom někdy Laughing out loud

Obrázek uživatele Valarath
Vložil Valarath, Čt, 2017-03-02 12:57 | Ninja už: 2112 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

No to že byli zahnáni do rohu a použili proměnili se chápu, ale mě přijde jako promarněný potenciál to, že se stali indurami tak nějak bez emocí. Zvlášť vzhledem k tomu, že měli jistou smrt. Celá ta scéna kdy na sebe kouknou a prohlásí, že víc už nezvládnou tak hurá k finálnímu řešení. osobně bych čekal, že Deriere bude stále naštavaná, nebo něco takového. Sice by to bylo víc klišé, ale furt by mi to přišlo lepší než to jak to bylo podané. Jinak upřímně pochybuju, že indury tam budou přivolány častěji, vždyť ničí všechno co vidí a až se unaví tak zdechnou, takže je nemaj odkud brát. A Deriere s Montspietem to už znovu taky nepouřijí, protože nemají dostatečný počet srcí. Jinak to že tam autor buduje příběh pomocí side story je fajn, jen bych chtěl víc side story o jiných postavách než je Ban, King a Elaine, už toho bylo na můj vkus dost, zvlášť když se furt omílá to samé. A že si autor netahá nic z klobouku, co třeba Merlin a její zázračné rozpomenutí.

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, Čt, 2017-03-02 16:49 | Ninja už: 1564 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

CO se týče emoci, tak to hezky podal godlike níže, já bych snad jenom dodal, že od začátku bylo jasné, že tuhle techniku přežijou a tak autor potřebu to podat nějak emocionálně neměl. Třeba v Naruotvi, když Guy otevřel osmou bránu, tak to bylo spoustu emocí a nakonec to celé bylo trapné, protože Guy přežil. Navíc jsme už v polovině příběhu, takže není divu, že autor trochu chvátá. Indury dle toho, co řekl Frudrin tady http://mangafox.me/manga/nanatsu_no_taizai/vTBD/c207/5.html, tak evidentně Indury mají/měli nějaké pány, takže sehnat se budou dát. Co se týče, že ničí všecho, co vidí, to by očistec už neexistoval Laughing out loud a to unavení, to může platit jen pro tu přeměnu. A Derier s Monspietem můžou mít všchn srdíčka zpátky jako Meliodas po oživení. Myslím si, že side-story nejsou jenom o těhle třech ve Vampires of Edinburgh Merlin, Meliodas i Escanor dostlai dost prostoru. K Melrin, to že je démon, na to bylo náznaků několik http://mangafox.me/manga/nanatsu_no_taizai/v15/c121/25.html
Jak by obyčejný člověk mohl použít tajnou techniku z démonní říše Laughing out loud Nemluvě o tom, že její rozpomenutí slouží k tomu, abychom se připravili na příchod někoho, kdo se jmenuje Beliáš (in je koncova, jak zmínil Brook jedno ze čtyř knížat pekla. Tím nechci říct, že by NNT nebyli žádné nesmysli, ale jsou zde minimálně (oproti Narutovi s Bleachem) a když už se objeví slouží to proto, aby byl příběh lepší ne horší.

Obrázek uživatele Valarath
Vložil Valarath, Út, 2017-03-14 01:15 | Ninja už: 2112 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

Přijde mi strašně divný aby něco co ničí dokud nepojde mělo nějakýho pána, ale třeba mě to i překvapí.

No Meliodas ale oživuje kvůli nějaké kletbě. Nemyslím si sice, že zrovna tahle démonická dvojka je pryč navždy, ale všechny srdce už by mít neměli.

Tak chápu Meliodase, Gowthera a Merlin, ty asi budou mít regulární flashback, ale třeba takový Escanor toho zatím moc neměl, zvlášť v porovnání s ostatními i když měl zase ty nejdrsnější scény.

To, že Merlin je démon, mi přijde pořádku, ale to, že si z ničeho nic vzpomene je pro mě chyba scénáře alá FT, nebo Bleach

Obrázek uživatele godlike
Vložil godlike, Čt, 2017-03-02 15:32 | Ninja už: 3401 dní, Příspěvků: 587 | Autor je: Prostý občan

Uznat porážku a vytáhnout trumf včas taky není k zahození 2 se obětujou aby zbytek přežil..vlastně byli ochotni položit životy za zbytek klanu démonů..takže zas tak bezhlavé a bez emocí to nebylo.Navíc Deriere se chtěla pomstít za ségru.

Obrázek uživatele Valarath
Vložil Valarath, Út, 2017-03-14 01:06 | Ninja už: 2112 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

Já bych to zrovna u těhlech dvou i vzal. Problém tam mám s tím, že veškerý vztek Deriere byl jen na začátku když praštila Elizabeth, pak už ne